Navigatie Link overslaanHome » Service & Contact » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat zijn de Automarkt tarieven?
Wat zit er in het abonnementsgeld inbegrepen?
Wat betaal ik als ik een week niet naar de Automarkt ga?
Kan ik mijn lidmaatschap tussentijds aanpassen?
Waarom moet ik mijn auto’s aanmelden?
Waar kan ik mijn auto’s aanmelden?
Als ik een fout maak met aanmelden, kan ik dat dan nog wijzigen?
Waarom duurt het zo lang voordat ik de bevestigingsmail binnenkrijg?
Moet ik mijn auto elke week opnieuw aanmelden als ik deze niet heb verkocht?
Is het verplicht om prijzen in te voeren?
Waarom moet ik de TV-codes invoeren?
Als ik mijn auto heb aangemeld, maar ik neem deze toch niet mee naar de markt, krijg ik dan toch een factuur voor deze auto?
Ik heb vaste standplaatsen, maar ik wil graag een extra auto meenemen, kan dat?
Kan ik een extra auto meenemen en hoeveel kost dat?
Waar en wanneer krijg ik mijn marktkaart?
Kan ik op maandag mijn auto's aanvoeren en hoeveel kost dat?
Kan ik mijn auto stallen? Wat zijn de kosten en hoe reken ik deze af?
Klopt het dat, als de buitenlandse koper buiten de markt de export verzorgt, ik dan de koper kosten moet betalen?
Hoe hoog zijn de koper kosten?
Hoe maak ik aan mijn koper duidelijk dat hij op de Automarkt moet overschrijven?