VWE maakt gebruik van cookies voor analysedoeleinden. Om u een maximale gebruikerservaring te kunnen aanbieden willen we ook graag
aanvullende cookies
gebruiken. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze aanvullende cookies?
Toggle navigation
MENU
MIJN VWE
Automarkt Nederland
NL
|
DE
|
EN
|
FR
|
PL
|
RU
|
CZ
|
RO
Auto's aanmelden
Over Automarkt Nederland
Aanmelden als klant
Verkopen
Automarkt Nederland
Automarkt Online
Vooraanvoer en stalling
Abonnementen
Occasions
Service & Contact
Inloggen
top
Home
»
Service & Contact
»
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Lidmaatschap
Auto's aanmelden
Standplaatsen
Vooraanvoer en stalling
Koper kosten
Vragen over lidmaatschap
Wat zijn de Automarkt tarieven?
De tarieven vindt u op
deze pagina
.
Wat zit er in het abonnementsgeld inbegrepen?
Toegang tot de Automarkt Nederland
Vooraanvoer op maandag
Toegang tot het Automotive Tade Center platform
Afhankelijk van het abonnement: willekeurige of geselecteerde standplaatsen
Adverteren op
Automarkt Online
Wat betaal ik als ik een week niet naar de Automarkt ga?
U betaalt dan alleen het maandbedrag voor het lidmaatschap.
Kan ik mijn lidmaatschap tussentijds aanpassen?
Ja, u kunt altijd van FLEX naar PRO upgraden. Van PRO naar FLEX kan alleen nadat het abonnement een jaar heeft gelopen.
Vragen over auto's aanmelden
Waarom moet ik mijn auto’s aanmelden?
Door auto’s vooraf aan te melden, hebben de buitenlandse kopers vooraf inzicht in welke auto’s er op de markt staan. Dit vergroot uw verkoopkansen.
Waar kan ik mijn auto’s aanmelden?
Via
www.atsautoveiling.nl/aanmelden.
Als ik een fout maak met aanmelden, kan ik dat dan nog wijzigen?
Ja, dat kan door de auto nogmaals aan te melden. Op basis van het kenteken worden alle gegevens opgehaald en kunt u de gegevens wijzigen.
Waarom duurt het zo lang voordat ik de bevestigingsmail binnenkrijg?
Dat kan twee redenen hebben:
De e-mails worden om de paar minuten verstuurd vanuit het Automotive Trade Center platform
De instelling van uw e-mailaccount kunnen variëren, waardoor de e-mail pas na enkele minuten wordt opgehaald
Moet ik mijn auto elke week opnieuw aanmelden als ik deze niet heb verkocht?
Ja. U hoeft dan alleen het kenteken in te voeren. Alle gegevens die u eerder al hebt ingevoerd blijven in het systeem staan.
Is het verplicht om prijzen in te voeren?
Nee, dat is niet verplicht. Als u echter een prijs invoert, adverteren wij uw voertuig gratis op internationale websites zoals mobile.de. Voert u geen prijs in, dat wordt uw voertuig hier niet op geadverteerd.
Waarom moet ik de TV-codes invoeren?
Bij verkoop hoeft u de koper alleen nog te voorzien van het kentekenbewijs en de kentekenplaten, omdat de TV-codes al bij ons bekend zijn. We kunnen de transactie daardoor sneller afhandelen.
Als ik mijn auto heb aangemeld, maar ik neem deze toch niet mee naar de markt, krijg ik dan toch een factuur voor deze auto?
Nee, we factureren alleen de voertuigen die u daadwerkelijk hebt meegenomen naar de markt.
Vragen over standplaatsen
Ik heb vaste standplaatsen, maar ik wil graag een extra auto meenemen, kan dat?
Ja dat kan, sterker nog, u mag er zoveel meenemen als u wilt.
Kan ik een extra auto meenemen en hoeveel kost dat?
Ja dat kan. Afhankelijk van het abonnement betaalt u het volgende voor extra auto’s:
FLEX Abonnement: € 55,00 per voertuig
PRO abonnement: € 26,50 per voertuig
Klik hier
voor de volledige tarieflijst.
Waar en wanneer krijg ik mijn marktkaart?
De marktkaart bestaat vanaf 1 januari 2016 niet meer. Door de auto’s aan te melden op
www.atsautoveiling.nl/aanmelden
krijgt u per e-mail een entreebewijs waarmee u het terrein op kunt.
Vragen over vooraanvoer en stalling
Kan ik op maandag mijn auto's aanvoeren en hoeveel kost dat?
Ja, dat kan. De kosten hiervan zijn inbegrepen in het abonnement. Er zijn dus geen extra kosten aan verbonden.
Kan ik mijn auto stallen? Wat zijn de kosten en hoe reken ik deze af?
Ja, dat kan. U kunt op de Automarkt strippenkaarten aanschaffen (per vijf stuks) voor € 50,00. Eén week stalling kost twee stripjes..
Vragen over koper kosten
Klopt het dat, als de buitenlandse koper buiten de markt de export verzorgt, ik dan de koper kosten moet betalen?
Ja, dat klopt.
Hoe hoog zijn de koper kosten?
€ 34,00 per voertuig.
Hoe maak ik aan mijn koper duidelijk dat hij op de Automarkt moet overschrijven?
Er is een brochure verkrijgbaar in negen talen waarin dit uitgelegd wordt. De brochure is gratis verkrijgbaar bij de informatiebalie.
Telefoon: +31 (0)251 228955
-
E-mail:
info@automarkt.nl
Copyright © 2019 Automarkt Nederland